Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Apteka Pana Boga. Porady i praktyka stosowania ziół leczniczych
- RAMTHA Biała Księga
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Tajemnice aury ludzkiej
- Witamina B12 Metylokobalamina (30 kapsułek)
Ayurveda - Księga domowych środków leczniczych
Cena regularna:
84,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Opracowana na podstawie pradawnej tradycji uzdrawiania istniejącej w Indiach od tysięcy lat, „Ayurveda. Księga domowych środków leczniczych” podaje praktyczne porady i proste instrukcje zabiegów, które mogą być naturalnymi alternatywami dla medycyny alopatycznej.
Książka ta jest bezcennym przewodnikiem w leczeniu często występujących dolegliwości i przewlekłych problemów. Wykorzystuje do tego strategie dostosowane to potrzeb danej osoby, oparte na typie budowy danego organizmu. Dr Lad wyjaśnia, dlaczego niektóre zakłócenia równowagi często prowadzą do chorób i pokazuje, jak można przywrócić naturalny porządek w organizmie. Z książki tej możesz dowiedzieć się, które tradycyjne ajurwedyjskie środki lecznicze (herbaty, mieszanki ziołowe, olejki bazowe, medytacja i joga) pozwalają uzyskać ulgę w różnych dolegliwościach, takich jak objawy przeziębienia i grypy, bóle głowy, bóle zębów, bóle gardła, wysoki poziom cholesterolu, problemy ze wzrokiem, niepokój i przygnębienie. Dr Lad pokazuje również, jak można stosować dietę i określone techniki ayurvedy w zapobieganiu chorobom w przyszłości i wspomaganiu świadomości ciała i zdrowego życia.
Autor: Vasant D. Lad
Tłumacz: Daniel Nowicki
Dane techniczne
Autor | Vasant D. Lad |
Tłumacz | Daniel Nowicki |
Data wydania | 2014, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7649-094-6 |
Liczba stron | 384 |
Wymiary | 180 x 245 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.