Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Otwarcie trzeciego oka
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
- Centra i ciała subtelne
- Kwantowy świat. Jak nauka kwantowa wyjaśnia miłość, śmierć i sens życia
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
Byli na ziemi olbrzymi. Bogowie, półbogowie a rodowód człowieka
Opis
"Rozszyfrowując zagadkę półbogów (wśród nich słynnego Gilgamesza), doszedłem w tej książce – moim koronnym dziele – do wniosku, że niezbity, materialny dowód dawnej obecności obcych na Ziemi został pogrzebany w starożytnym grobowcu. Opowieść ta wnosi znaczący wkład do zrozumienia naszego pochodzenia genetycznego – jest kluczem do rozwikłania sekretów zdrowia, długowieczności, życia i śmierci, jest tajemnicą, której rozwiązanie wprowadzi czytelnika w niezwykłą przygodę i ostatecznie ujawni to, co było skrywane przed Adamem w ogrodzie Eden.
Olbrzymi: Rzecz jasna nie wszyscy starożytni królowie byli gigantycznego wzro-stu. Ale kananejski kolos Og, król Baszanu, był tak niezwykły, że Biblia poświęca temu wzmiankę. Arba, potomek Anakitów/Anunnaki, tym się wyróżniał, że był isz gadol. Półbóg Adapa, syn Enki, choć nie był królem, opisywany był jako wielki i silny. Jeśli będący takimi „wielkimi ludźmi” półbogowie dziedziczyli tę genetycz-ną cechę po swoich boskich rodzicach, można by się spodziewać, że wizerunki bo-gów przedstawiać ich będą jako istoty gigantyczne w porównani z ludźmi; i rze-czywiście tak było.”
(Zecharia Sitchin)
Autor: Zecharia Sitchin
Tłumacz: Marcin Pisarski
Dane techniczne
Autor | Zecharia Sitchin |
Tłumacz | Marcin Pisarski |
Data wydania | 2013, Grudzień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-86096-91-6 |
Liczba stron | 336 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.