Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Węgielki do spalania żywicy
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
Inicjacje Reiki
Cena regularna:
30,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Możliwość odsłuchania fragmentu każdego utworu poniżej, poprzez najechanie na tytuł utworu i kliknięcie na nim.
Na nowo stworzona kolekcja utworów inspirowana jest wiedzą i tradycją Reiki. Zaprowadzi nas do dalekowschodnich mistrzów i otworzy na przepływ tej subtelnej energii prawdziwie oczyszczając i budząc pokłady naszej twórczej kreacji, która każdy z nas nosi w sobie. Należy ja tylko przebudzić ze snu..
Reiki to Uniwersalna Energia, którą wszystkie narody i kultury świata przekazywały sobie na wiele różnych sposobów używając przy tym różnych określeń chcąc najtrafniej opisać energię miłości i moc stworzenia.
Pod koniec XIX wieku Dr Mikao Usui odkrył symbole, dzięki którym najłatwiej można nawiązać kontakt z Uniwersalną Energią Reiki. Jej właściwości lecznicze i uzdrawiające to zaledwie cząstka możliwości, jakie niesie Reiki. Dzięki tej energii można uzdrawiać nie tylko organizmy żywe, ale także sytuacje czy zwykłe wydarzenia. Reiki działa również poza czasem i przestrzenią - nie ma więc większych problemów z uzdrowieniem przeszłości, czy przyszłości. Dzięki zastosowaniu symboli otwiera się dla każdego "reikowca" nieograniczona możliwość działania i kreacji wszystkiego, co pozytywne.
Posłuchaj fragmentu:
- Uczeń - 16:03
- Praktyk - 18:05
- Mistrz - 31:25
- Wielki Mistrz - 9:19
Dane techniczne
Muzyka | Łukasz Kaminiecki |
Gatunek | relaksacyjna |
Czas trwania | 74:52 min |
Nośnik | CD |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.