Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Węgielki do spalania żywicy
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- Samoleczenie metodą BSM + VCD gratis. Będziesz żyć długo i zdrowo
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
Jak przyciągnąć szczęście? 365 sposobów na to, aby los zawsze ci sprzyjał
Opis
Czym jest szczęście i powodzenie? Jak przyciągnąć je do siebie lub jak poprawić jego jakość? Autor bestsellerowych poradników objaśnia, czym jest pomyślność i dzieli się z tobą 365 prostymi technikami, które sprawią, że polepszysz swój los w każdej dziedzinie życia.
Głównym celem tej książki jest opisanie idei przyciągania szczęścia i pokazanie, w jaki sposób samodzielnie możesz pomóc swojemu przeznaczeniu. Być może nie jesteś w stanie kontrolować tego, co ci się przydarza, ale na pewno masz kontrolę nad swoimi reakcjami. JEŚLI CHCESZ BYĆ SZCZĘŚCIARZEM, to pamiętaj, że wszystko zależy od ciebie, a z pomocą tej książki zobaczysz jakie to proste.
Za pomocą szczęścia i kierując się swoim przeczuciem oraz wskazówkami z tej zabawnej i pouczającej publikacji na pewno uda ci się poprawić swoje codzienne przeznaczenie. Sprawdzone, często nietypowe, ale przede wszystkim niezawodne porady oraz wszystko, co potrzebujesz wiedzieć o szczęśliwych dniach, liczbach, miesiącach, zwierzętach, kamieniach, talizmanach itd. znajdziesz w tej przystępnej, pełnej mądrych rad książce.
Poznaj sposoby, zwiększysz swoje szczęście i powodzenie oraz odmienić swój los!.
Autor: Richard Webster
Tłumacz: Marcin Barski
Dane techniczne
Autor | Richard Webster |
Tłumacz | Marcin Barski |
Data wydania | 2015, Kwiecień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-64645-60-0 |
Liczba stron | 244 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.