Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Medytacje. Dobra Karma
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Tajemnice aury ludzkiej
Krem z algami i żeń-szeniem (50ml)
Opis
KREM z ALGAMI i ŻEŃ-SZENIEM posiada aż 97% składników pochodzenia roślinnego.
Krem ten zawiera w swojej recepturze spirulinę, żeń-szeń, oleje z awokado, z oliwek, kokosowy, masło shea, D-panthenol oraz wosk. Składniki te działają na skórę odżywczo, regenerująco, pobudzająco i rewitalizująco. Sekret formuły KREMU z ALGAMI i ŻEŃ-SZENIEM polega na odpowiednim skomponowaniu dwóch wiodących składników - spiruliny i żeń-szenia: spirulina - jest to alga będąca "super paliwem" dla skóry,taką bombą witaminowo-mineralno- białkową odżywiającą i pobudzającą skórę, a wyciąg z korzenia żeń-szenia dodatkowo ją rewitalizuje. W efekcie otrzymujemy świeżą, ujędrnioną, pełną blasku i energii skórę.
Polecany do skóry:
•suchej,
•zmęczonej,
•szarej,
•z oznakami starzenia
SKŁADNIKI/ INGREDIENTS: AQUA, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, CAPRYLIC CAPRIC TRIGLYCERIDE, PANAX GINSENG ROOT EXTRACT, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, OLEA EUROPAEA(OLIVE) FRUIT OIL, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, CERA ALBA, SORBITAN SESQUIOLEATE, SPIRULINA PLATENSIS EXTRACT, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, PANTHENOL, MAGNESIUM SULFATE, PROPYLENE GLYCOL PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARFUM, LIMONENE, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, BENZYL BENZOATE, CITRONELLOL,
Opakowanie: 50 ml
Przechowywać: w suchym, nienasłonecznionym miejscu. Przebadany dermatologicznie. Produkt nie testowany na zwierzętach
Wyprodukowano w Polsce.
Producent: SANBIOS, ul. Ligocka 17 B, Gliwice
Dane techniczne
Model | opakowanie 50ml |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.