Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- RAMTHA Biała Księga
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Apteka Pana Boga. Porady i praktyka stosowania ziół leczniczych
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
Mądrość Mistrza Morii 1 - Głębszy sens życia
Opis
Mistrz Morya mówi:
"Jeśli masz cel w życiu, wart zachodu, to wówczas każda czynność, nawet błaha, przepełniona będzie jego energią. Zatem jeden czyn jednej osoby może być wspaniały i głęboki, a nawet symboliczny, jej działania mogą mieć wielkie znaczenie dla świata, podczas gdy inna osoba będzie robić bardzo wiele, ale jej działania nie będą ważne lub będą mieć niewielkie znaczenie, ponieważ jej cel nie ma w sobie mocy lub ma jej niewiele”.
W tej pierwszej książce znajduje się omówienie kwestii ważnych dla człowieka, takich jak: działanie i refleksja, zmiany na ziemi, boska hierarchia w życiu, samotność i związki w społeczeństwie zachodnim, moc, jaką posiadasz, moc, jaką posiada społeczeństwo, miłość i seksualność (to jedyna książka, w której Mistrz Morya wypowiada się na temat seksualności), miłość i świadomość, moc i forma, sposób kochania, intencje Mistrza.
Tytuły rozdziałów:
- Działanie i zastanowienie.
- Zmiany na Ziemi.
- Boska Hierarchia w twoim życiu.
- Samotność i związki w zachodnim społeczeństwie.
- Siła w tobie.
- Siły w społeczeństwie.
- Mistrz i moc.
- Miłość i seksualność (1)
- Miłość i seksualność (2)
- Więcej o miłości.
- Miłość i świadomość.
- Siła i forma.
- Sposób kochania.
- Intencja Mistrza.
Dane techniczne
Autor | Geert Crevits |
Seria wydawnicza | Mądrość Mistrza Morii |
Data wydania | 2012 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-90-75702-51-4 |
Liczba stron | 180 |
Wymiary | 125x180 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.