Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Węgielki do spalania żywicy
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
- Uśmiech nieśmiertelności
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Multi-B Complex
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
Nauki o obfitości. Jak być bogatym. Jak być zdrowym. Jak być wielkim
Cena regularna:
39,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wallace D. Wattles z perspektywy Mistrza dzieli się z czytelnikiem bezcennymi uwagami dotyczącymi takich spraw jak dobrobyt finansowy, zdrowie i geniusz. Czyni to z jego dzieła lekturę podstawową dla wszystkich, którzy dążą do urzeczywistnienia obfitości w każdej sferze własnego życia.
Autor to jedna z najwybitniejszych postaci nurtu New Thought (Nowa Myśl), ojciec tzw. kreatywnej wizualizacji. Od chwili pierwodruku minęło ponad 100 lat, lecz przemyślenia tu zawarte są całkowicie ponadczasowe, gdyż pochodzą z poziomu leżącego poza czasem i przestrzenią.
Na ideach zawartych w tej książce oparło się wielu uznanych autorów. Rhonda Byrne inspirowała się przy pracy nad bestsellerem Sekret książką Wallace D. Wattlesa Jak być bogatym. Z niej pochodzi następujący wycinek:
Pisząc niniejszą książkę, poświęciłem wszelkie inne względy na rzecz jasności i prostoty stylu, tak, aby mogli ją zrozumieć wszyscy. Podstawy przedstawionego tu planu działania wywodzą się z wniosków natury filozoficznej. Plan ów został na wskroś zbadany, przeszedł przez najwyższy test praktycznego eksperymentu i działa doskonale.
Autor: Wallace D. Wattles
Tłumacz: Monika Gajdzińska
Dane techniczne
Autor | Wallace D. Wattles |
Tłumacz | Monika Gajdzińska |
Data wydania | 2011, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-60280-08-9 |
Liczba stron | 346 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.