Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Tajemnice aury ludzkiej
- Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności
- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- RAMTHA Biała Księga
Olej arganowy. Lecznicza moc marokańskiego złota
Opis
Dawni mieszkańcy Maroka nigdy nie słyszeli o substancjach czynnych zawartych w oleju arganowym, ale jego cudowną leczniczą moc znają od wieków. Stosują go w leczeniu oparzeń słonecznych i chorób skórnych, takich jak atopowe zapalenie skóry czy łuszczyca. Wiedzą również, że olej arganowy odmładza skórę, dezynfekuje rany i przyspiesza ich gojenie. Najnowsze badania dowodzą, że ten cenny olej obniża poziom cholesterolu, zapobiega miażdżycy i łagodzi dolegliwości reumatyczne. Wzmacnia układ odpornościowy i może chronić przed zachorowaniem na nowotwory. Należy także do najcenniejszych olejów spożywczych, gdyż obfituje w ważne dla organizmu kwasy tłuszczowe i naturalne antyoksydanty
Autorem książki jest dr nauk medycznych Peter Schleicher, który prowadzi gabinet lekarski w Monachium, gdzie zajmuje się immunologią i leczeniem nowotworów. Po studiach medycznych odbył specjalizację w dziedzinie chirurgii doświadczalnej, anestezjologii i chirurgii ogólnej. W 1984 roku zostal dyrektorem Instytutu Badania Nowych Metod Leczenie Chorób Przewlekłych i Immunologii w Monachium i otworzył gabinet medycyny ogólnej. Od wielu lat pracuje nad nowymi sposobami żywienia. Jest autorem licznych poradników medycznych i dietetycznych.
Autor: Peter Schleicher
Tłumacz: Agata Janiszewska
Dane techniczne
Autor | Peter Schleicher |
Tłumacz | Agata Janiszewska |
Data wydania | 2012 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-60170-49-6 |
Liczba stron | 96 |
Wymiary | 166 x 231 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.