Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Centra i ciała subtelne
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Cuda uzdrawiania pranicznego. Podstawy leczenia energią naturalną
Powrót do życia. O stwardnieniu rozsianym i chorobach nowotworowych
Cena regularna:
34,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Beata Peszko (z domu Pawłowska) urodziła się w Gdańsku w 1959 roku, jest absolwentką Wydziału Farmacji Akademii Medycznej w Gdańsku. W 1990 roku wyjechała do Niemiec, gdzie trzy lata później, po pomyślnie zdanym egzaminie państwowym uzyskała prawo wykonywania zawodu aptekarza.
W 1997 roku wystąpiły u niej pierwsze objawy SM. Nie zważając na diagnozę, w 2001 roku postanowiła zrealizować marzenia i otworzyła własną aptekę. W 2003 roku rozpoczęła kurs metody Silvy, a następnie samodoskonaliła się w kierunku niekonwencjonalnych metod leczenia. Autorka opisuje swoją własną drogę od momentu otrzymania diagnozy aż po dzień dzisiejszy.
Powrót do życia jest pierwszą jej publikacją i jest efektem jej własnych doświadczeń i przemyśleń. Opisane są w niej stosowane przez autorkę techniki metody Silvy, terapia witaminowa, dieta oraz mieszanki ziołowe. Znalazło się też miejsce na niekonwencjonalne metody leczenia w przypadku chorób nowotworowych.
Przesłaniem tej książki jest pokazanie drogi w walce z chorobą, a osobom chorym na choroby powszechnie uważane za nieuleczalne danie nadziei na wyzdrowienie.
Autor: Beata Peszko
Dane techniczne
Autor | Beata Peszko |
Data wydania | 2010, Grudzień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7649-031-1 |
Liczba stron | 136 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.