Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Centra i ciała subtelne
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Terapie naturalne w nowotworach. Biblioteczka Poradnika Uzdrawiacza, zeszyt 2/77
Rozmowy ze śmiercią
Opis
Coś takiego przeżył na przykład Franz G. z Berchtesgaden, u którego pewnej nocy, przed wyprawą wspinaczkową, pojawiła się przy łóżku czarna postać, mówiąc, że "czas już dojrzał". Następnego dnia jego przyjaciel i on spadli ze skały, przy czym przyjaciel stracił życie, a on, ciężko ranny, przeżył.
Co sobie Państwo myślicie, słysząc takie historie? Czy to wyobraźnia, halucynacje albo doświadczenia w stanie upojenia, a może po prostu obrazy z podświadomości?
Podobnie, ze zdrowym rozsądkiem, podchodziłby do takich opowieści Jan van Helsing, gdyby sam nie spotkał się z ową postacią - na dwa tygodnie przed ciężkim wypadkiem samochodowym.
Zafascynowany pojawieniem się tej istoty, będąc pod wrażeniem jej wyglądu, a przede wszystkim niesamowicie zaciekawiony, Jan van Helsing przez dwa lata próbował nawiązać z nią bezpośredni kontakt, co udało mu się w końcu w grudniu 2004 roku.
W pasjonującym i niespotykanym na świecie wywiadzie omawiane były między innymi następujące kwestie:
- Kim jest ta istota?
- Czy przychodzi po dusze?
- Czy jest nieśmiertelna?
- Czy powinniśmy bać się śmierci?
- Czy istnieje diabeł i piekło?
- Kiedy nadejdzie Antychryst?.... i wiele innych.
Autor: Jan van Helsing
Dane techniczne
Autor | Jan van Helsing |
Data wydania | 2007, Kwiecień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-60429-22-8 |
Liczba stron | 248 |
Wymiary | 155 x 212 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.