Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Centra i ciała subtelne
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Ewolucja to nie wszystko. Radykalne podejście do pochodzenia i rozwoju życia na Ziemi
Superintuicja. Jak rozwinąć swoje ukryte zdolności duchowe
Cena regularna:
44,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
- Was Dir Deine Krankheit sagen will
- Du machst mich krank!
- Die Botschaft Deines Körpers
- Krankheiten aus dem Gesicht erkennen
- Krise als Chance
- Auf der Suche nach Liebe
Jednak każdy człowiek posiada o wiele więcej wiedzy intuicyjnej, niż powszechnie się sądzi. Każdy może rozwijać mało wykorzystywane zdolności, może się nauczyć intensywniej postrzegać pierwotne uczucia oraz działać i reagować intuicyjnie.
Decyzje podjęte intuicyjnie są najlepsze, ponieważ harmonizują z osobowością.
Książka ta pomaga:
- obudzić ukryte duchowe zdolności;
- znaleźć dojście do swojej podświadomości;
- sprawdzić, czy posiadasz tak zwane paranormalne zdolności (telepatię, świadome sny, mentalne przeżywanie przyszłych wydarzeń, postrzeganie na odległość, jasnowidzenie itp.) i świadomie je ćwiczyć;
- na co dzień postrzegać drugiego człowieka intuicyjnie i przez to lepiej się komunikować;
- wzmocnić samoświadomość i żyć w zdrowszy sposób;
- żyć w harmonii z samym sobą i dzięki temu świadomie i celowo polepszyć jakość własnego życia.
Autor: Kurt Tepperwein
Dane techniczne
Autor | Kurt Tepperwein |
Data wydania | 2003 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 83-89375-07-9 |
Liczba stron | 244 |
Wymiary | 143 x 204 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.