Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Apteka Pana Boga. Porady i praktyka stosowania ziół leczniczych
- RAMTHA Biała Księga
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Tajemnice aury ludzkiej
- Witamina B12 Metylokobalamina (30 kapsułek)
Teozofia. Wprowadzenie w nadzmysłowe poznanie świata i przeznaczenie człowieka
Opis
Dla kogoś, kto potrzebę dotarcia do prawdy o istocie człowieka i świata odczuwa tak jak głód i pragnienie, najistotniejszego znaczenia nabierze odpowiedź na pytanie: "Czy w człowieku, takim, jakim jest on dziś, stojącym u bram wolności a jednocześnie w obliczu chaosu w wielu dziedzinach życia, w człowieku, którego zachodzące na świecie przemiany mogą z jednej strony zachwycać, z drugiej zaś napawać troską o przyszłość, czy w człowieku takim są siły, które umożliwiłyby mu odnalezienie drogi ku prawdzie, dobru i pięknu, dotarcie do duchowego wymiaru rzeczywistości?".
Rudolf Stainer odpowiada na pytanie twierdząco, wskazując jednocześnie na antropozofię jako propozycję takiej drogi.
Teozofia należy obok Wiedzy tajemnej i Jak osiągnąć poznanie wyższych światów? do podstawowych książek Rudolfa Steinera wprowadzających w całościowy obraz świata, ukazujący obok jego strony zmysłowej również nadzmysłową. Dysponując wglądem duchowym autor opisuje w niej cielesną i duchową konstytucję człowieka, jego rozwój w ciągu życia na ziemi oraz w światach duchowych w okresie między kolejnymi wcieleniami, istotę karmy i reinkarnacji, rodzaje i specyfikę światów duchowych oraz wiodącą ku nim ścieżkę poznania.
Dane techniczne
Autor | Rudolf Steiner |
Tłumacz | Tomasz Mazurkiewicz |
Data wydania | 2002 |
Numer wydania | 2 |
ISBN | 83-907443-7-6 |
Liczba stron | 156 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.