Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Otwarcie trzeciego oka
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Potęga intencji. Naucz się współtworzyć swój świat
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
Alchemia. Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu
Cena regularna:
49,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Przewrotna książka, odsłaniająca głęboką mądrość kryjącą się w codziennym rozumowaniu i zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko mniej ufamy przeróżnym specjalistom, a trochę bardziej naszej własnej kreatywnej intuicji.
Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta?
Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
"To przełomowa książka, mądra i przy tym niezwykle zabawna. Rzeczywistość jest dobrze poukładana, często ujawnia swoje sekrety praktykom, choć prawie nigdy teoretykom, czego psychologowie, ekonomiści i osoby, które nie podejmują osobistego ryzyka, nie są po prostu w stanie zrozumieć. Koniecznie kupcie dwa egzemplarze tej książki – na wypadek gdyby jeden wam ukradli".
(Nassim Nicholas Taleb, autor "Czarnego łabędzia")
Dane techniczne
Autor | Rory Sutherland |
Tłumacz | Ewa Wojtczak |
Data wydania | 2021, Lipiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788382022629 |
Liczba stron | 444 |
Wymiary | 145 x 215 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.