
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Siedemdziesiąt Dwa Żywe Boskie Imiona Najwyższego
- Acerola (100 tabletek)
- Sirius-D Classic (100g)
- Oś świata. Ślady najstarszej ziemskiej cywilizacji
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Przemiany na Ziemi jako wrota do przyszłości cz.2
- Cywilizacja światła
- Suplement diety krzem z borem i jodem - SILOR + B + J (1000ml)
- Jak trafić do piątego wymiaru
- Głos ze świata czystego Ducha. Z biurka Romana Nachta
Borelioza. Jak się chronić, jak rozpoznać i jak radzić sobie z objawami
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny






Opis
Borelioza to jedna z najszybciej rozprzestrzeniających się chorób zakaźnych na świecie.
Jak chronić przed boreliozą siebie i swoich bliskich? Jak walczyć z boreliozą, kiedy staliśmy się jej ofiarami?
Wystarczy spacer do lasu lub parku, żeby się nią zarazić. Atakuje podstępnie, bo jej objawy sugerują inne schorzenia. Dolegliwości przewodu pokarmowego, układu kostnego i nerwowego, bóle mięśniowe, objawy chorób autoimmunologicznych, a nawet stany depresyjne mogą być spowodowane właśnie działaniem groźnych bakterii boreliozy przenoszonych przez kleszcze.
Darin Ingles, sam zmagając się z tą podstępną chorobą, sięgnął po najnowsze badania, by stworzyć kompleksową propozycję nie tylko dla chorych, ale i dla tych, którym zależy na profilaktyce. Opracował skuteczny plan oparty na 5 krokach, pozwalający wzmocnić organizm i zniwelować objawy. Proponuje konkretną dietę, która ma poprawić funkcjonowanie jelit, kluczowe w walce z boreliozą. Pokazuje też, jak ważne jest unikanie toksycznych chemikaliów i pleśni.
Poznaj symptomy, które powinny cię zaniepokoić. Poznaj zasady, które pomogą zahamować rozwój bakterii boreliozy, a osoby zdrowe mogą uchronić przed zakażeniem.
Dane techniczne
Autor | Darin Ingels |
Tłumacz | Agnieszka Sobolewska |
Data wydania | 2019, Kwiecień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788324048960 |
Liczba stron | 368 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.