Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Matsun Lactobacterium mazuni "Karine" Str.2 7,5g, 30 kapsułek
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Historie duchowe po ciężkich wypadkach
- Kanon Medycyny Chińskiej Żółtego Cesarza
- Farba NoEM Electro Protector 3,5 kg Wydajność 25 m2
Chłopackie sprawy. Przewodnik po dojrzewaniu
Cena regularna:
59,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wszystko, co chcesz wiedzieć o ciele, tożsamości i seksie
To się dzieje! Twoje życie wywraca się do góry nogami. Ciało się zmienia, hormony przejmują kontrolę, a mózg przechodzi pewien rodzaj reorganizacji. Ten proces nazywa się dojrzewaniem i jest to najbardziej dramatyczna przemiana, jakiej kiedykolwiek doświadczysz... ale również najbardziej normalna rzecz na świecie.
Kiedy urośnie mi broda? Czy mój penis jest normalny? Jak być szczęśliwym, gdy ma się złamane serce? Odpowiedzi na takie pytania nie powinno się szukać w internecie. Dlatego z pomocą przychodzą norweskie lekarki - Nina Brochmann i Ellen Stokken Dahl - które stworzyły ten przewodnik, aby dać chłopcom rzetelne odpowiedzi i pomóc im w osiągnięciu dojrzałości i dorosłości.
Autorki ułatwiają nowemu pokoleniu dokonywanie świadomych wyborów dotyczących ich ciała i dobrostanu seksualnego i robią to w inteligentny, zabawny, kompetentny i przejrzysty sposób.
To książka marzeń dla młodych ludzi. Ponieważ zaś niektórzy chłopcy wchodzą w okres dojrzewania wcześniej a inni później, jest odpowiednia dla przedziału wiekowego od 10 do 16 lat.
Dane techniczne
Autor | Nina Brochmann, Ellen Stokken Dahl |
Data wydania | 2023, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788382528343 |
Liczba stron | 278 |
Wymiary | 175 x 245 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.