
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Zagraniczna)
- BETAVEN koncentrat z błonnika owsa - proszek (180g)
- Acerola (100 tabletek)
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Płomienna Gwiazda. Wyzwolenie Tom 1-2 (oprawa miękka)
- Nieznany Świat 12/2023 (396)
- Przemiana Ludzi i Ziemi. Rekalibracja
- Odpowiedź
Ciesz się każdą chwilą, każdą kanapką. Żyj tak, jakby miał to być ostatni dzień twojego życia
Cena regularna:
34,90 zł
towar niedostępny






Opis
Tytuł dostępny również jako: Audiobook MP3.
Książki tej nie napisał ani guru, ani święty. Tę książkę napisał lekarz – pracujący w szpitalach medyk zajmujący się między innymi układem krwionośnym – lekarz zajmujący się sercem.
Jako dyrektor słynnego instytutu badawczego medycyny prewencyjnej Lee Lipsenthal pomógł tysiącom zmagających się z chorobami pacjentów przezwyciężyć strach przed cierpieniem i śmiercią oraz przyjąć radośniejszy sposób życia. Miał szczęśliwe małżeństwo, dwoje wybitnych dzieci i na co dzień starał się żyć pełnią życia i z poczuciem wdzięczności.
W lipcu 2009 roku jego wiara została wystawiona na próbę, ponieważ wykryto u niego nowotwór krtani. Podczas podejmowanych wspólnie z żoną zmagań z diagnozą, chorobą i terapią odkrył, że nie boi się śmierci nawet w obliczu poczucia własnej śmiertelności. Żył pełnią życia bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Nawiązując do znakomitej tradycji bestsellerowych Wtorków z Morriem książka Ciesz się każdą kanapką z humorem, sercem i wnikliwością w inspirujący sposób przedstawia kwintesencję wszystkiego, czego Lee nauczył się o poszukiwaniu sensu i celu życia, a także spokoju ducha.
Autor: Lee Lipsenthal
Tłumacz: Dariusz Bakalarz
Dane techniczne
Autor | Lee Lipsenthal |
Tłumacz | Dariusz Bakalarz |
Data wydania | 2012 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7746-216-4 |
Liczba stron | 148 |
Wymiary | 147 x 225 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.