
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Sirius-D Classic (100g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Otwarcie trzeciego oka
- Kod uzdrawiania
- Medytacje. Dobra Karma
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Siedemdziesiąt Dwa Żywe Boskie Imiona Najwyższego
- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
Cuda uzdrawiania pranicznego. Podstawy leczenia energią naturalną
Cena regularna:
35,00 zł
towar niedostępny






Opis
Mistrzostwo w tej sztuce leczenia osiągnął dzięki wielu badaniom i eksperymentom, którym poświęcił ponad dwadzieścia lat życia. Obecnie prowadzi na całym świecie warsztaty i seminaria, a w kilkudziesięciu krajach - w tym również w Polsce - działają pod jego auspicjami ośrodki uzdrawiania pranicznego. Gościł w Polsce, aby osobiście odebrać nagrodę Najciekawszy Człowiek 1996 Roku.
Metoda uzdrawiania pranicznego polega na wykorzystaniu siły prany, czyli wewnętrznej energii życiowej.
Usuwając zużytą, zabrudzoną energię, przesyła się w to miejsce świeżą, zdrową energię życia.
Książka Cuda uzdrawiania pranicznego jest kursem podstawowym dla wszystkich, którzy chcą bliżej poznać i praktykować tę metodę leczenia.
Autor dokładnie wyjaśnia mechanizm uzdrawiania pranicznego, mówi, w jaki sposób i w jakich warunkach można je stosować wobec innych i wobec siebie, a także podaje szczegółowe instrukcje, jak za pomocą prany leczyć konkretne schorzenia fizyczne oraz psychiczne i emocjonalne.
Uzdrowicielem pranicznym, jak twierdzi Mistrz Choa Kok Sui, może zostać każdy, kto ma otwarty, wnikliwy umysł oraz sumiennie, z pełnym przekonaniem i wiarą opanuje zasady tej niezwykle skutecznej techniki leczenia.
Przekład: Anna Łobocka-Oleksowicz
Autor: Choa Kok Sui
Dane techniczne
Autor | Choa Kok Sui |
Data wydania | 2002 |
Numer wydania | 2002 |
ISBN | 83-87025-14-3 |
Liczba stron | 411 |
Wymiary | 155 x 210 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.