Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Przemiana Ludzi i Ziemi. Rekalibracja
- Czas przejścia. Od istoty ludzkiej do istoty światła
- Piramida Horyzont Hufu
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Zagraniczna)
- Anastazja cz. 1
Czakram Krzyżowy - wisior (srebro)
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Rządzi naszą umiejętnością brania szczęścia we własne ręce. Inspiruje do samo zachowania. Równowaga tego czakramu daje nam poczucie, że zasłużyliśmy sobie na to wszystko i przyczynia się do najwyższej emanacji witalności, radości i zadowolenia. Amulet jest ucieleśnieniem Państwa myśli i celów, jest symbolem Państwa związku z poziomem(sferą) wewnętrznej siły. Należy nosić go przy sobie, aby pamiętać o swojej łączności ze źródłem.
Jestem spokojny i odprężony, w stanie pozbawionym zahamowań, wrażliwy na dary bogatego uniwersum. Ja, dusza obfitości, uwalniam się od mojego głodu rzeczy materialnych, ponieważ nie jest on gwarancją szczęścia ani wolności. Ufam, iż potrzeby moje będą spełnione. Ta wiedza pobudza we mnie uniwersalną siłę czystej potencji. Obejmuję realne dary niebiańskiej miłości, kreatywność, subtelność i duchową świadomość. Te dary, i nie tylko, otrzymuję w tym momencie od ducha. Chciałbym je móc podzielać bez ograniczeń.
Czakramy są siedmioma centrami filtrami ludzkiego systemu energetycznego. Znajdują się one w jednej linii począwszy od dołu kręgosłupa aż po szczyt głowy. Czakramy mogą pobudzać lub ograniczać przepływ energii i uczuć. Aby osiągnąć najwyższy poziom wewnętrznej siły, system energii życiowej człowieka powinien sterować każdym stopniem jego rozwoju, od dzieciństwa po okres dojrzałości, nie wyłączając wyższych stanów ludzkiej świadomości.
Dane techniczne
Model | wisior srebrny (próba 0.925) |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.