
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

Czarny Łabędź. Jak nieprzewidywalne zdarzenia rządzą naszym życiem
Cena regularna:
69,90 zł
towar niedostępny






Opis
Najbardziej prorocza książka XXI wieku!
Co łączy wynalazek koła, zagładę Pompejów, krach na Wall Street, Harry’ego Pottera i Internet? Dlaczego wszyscy prognostycy są oszustami? Co miłośnicy Katarzyny Wielkiej mogą nam powiedzieć o prawdopodobieństwie? Dlaczego nigdy nie powinieneś gonić ruszającego pociągu ani wierzyć codziennym gazetom?
Bestsellerowa książka Nassima Nicholasa Taleba analizuje zjawisko Czarnych Łabędzi: niespodziewanych wydarzeń, które spadają na nas nagle i odciskają piętno na naszym życiu. Czy to będzie wybuch I wojny światowej, dojście Hitlera do władzy, zamachy z 11 września 2001 roku w Nowym Jorku, kryzys finansowy 2008 roku czy aktualna pandemia koronawirusa wywołującego chorobę COVID-19, wydarzenia te całkowicie zmieniają podstawy naszego życia. Ich wpływ na los świata jest ogromny, ale są niemożliwe do przewidzenia, dopiero po ich wystąpieniu staramy się je zracjonalizować.
"Połączenie niskiej przewidywalności i znacznych skutków dla otaczającej rzeczywistości czyni Czarnego Łabędzia wielką zagadką" – pisze Taleb. I proponuje czytelnikowi rozwiązanie tej zagadki. Jego książka to niezmiernie ważna lektura dla wszystkich, którzy chcą żyć świadomie w dzisiejszym, pełnym niepewności i niebezpieczeństw, szybko zmieniającym się świecie.
"Czarny Łabędź« zmienił mój pogląd na to, jak działa świat".
(Daniel Kahneman, laureat Nagrody Nobla)
Jedna z dwunastu najważniejszych książek od czasu II wojny światowej według "The Sunday Times".
Ponad 3 mln sprzedanych egzemplarzy na świecie. Przetłumaczona na 33 języki!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | Nassim Nicholas Taleb |
Tłumacz | Olga Siara |
Data wydania | 2023, Maj |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788382028621 |
Liczba stron | 698 |
Wymiary | 145 x 215 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.