
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

Częstotliwość serca. Jak żyć w zgodzie z samym sobą i ze światem
towar niedostępny






Opis
Posłuchaj mądrych rad curanderos i żyj zdrowiej, spokojniej, szczęśliwiej…
Kim są curanderos? To ludowi uzdrowiciele z Ameryki Środkowej, osoby zajmujące się leczeniem chorób ciała i ducha, spadkobiercy wielowiekowej tradycji, z pokolenia na pokolenie przekazujący sobie wiedzę z zakresu zielarstwa, medycyny ludowej i duchowości. W Meksyku jest ich cztery razy więcej niż lekarzy i są poważaną grupą społeczną, charakteryzującą się wysoką religijnością i duchowością. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naturalnych terapiach, o tym, jak je stosować z uwzględnieniem osiągnięć współczesnej medycyny, a także o tym, jak rozwiązywać swoje problemy na poziomie duchowym i uczynić swoje życie szczęśliwszym, otwórz się na świat curanderos. Doskonałym przewodnikiem po tej zadziwiającej, fascynującej krainie będzie doktor farmakologii Iliana Ramírez Rangel, trzeźwo myśląca naukowiec badająca te zjawiska, sama pochodząca z rodziny meksykańskich uzdrowicieli.
"Częstotliwość serca" to książka, która opisuje naturalne terapie oczyszczające, relaksacyjne i tonizujące oraz zasady ich stosowania. Dowiesz się z niej, czym jest harmonizacja energii i jak interpretuje się choroby w tradycji curanderos. Od tych ludowych uzdrowicieli nauczysz się regulowania częstotliwości swojego serca, dbania o jego właściwą komunikację z mózgiem i korzystania z intuicji. Dowiesz się, jak duże znaczenie ma oddychanie i jak wygląda medytacja w ujęciu curanderos. Poznasz także rytuały uzdrawiające oraz techniki pracy ze snem.
Skorzystaj z bogatej tradycji starożytnych uzdrowicieli, których mądrość przetrwała do dzisiejszych czasów.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | Iliana Ramirez Rangel |
Data wydania | 2019, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788328318380 |
Liczba stron | 216 |
Wymiary | 140 x 210 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.