
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności
- Nieznany Świat 08/2023 (392)
- Manuka Oil Olejek MANUKA 100% (10 ml)
- Nieznany Świat 11/2022 (383)
- Pasta do zębów Dabur Herbal Miswak (Meswak) 100ml
- ADR TEX L - 100 x 200 cm
- Biblia energetycznej anatomii człowieka. Holistyczne vademecum skutecznych technik uzdrawiania energią
- OPC - Fundament ludzkiego zdrowia. Książka prozdrowotna - Antyfarmaceutyczna!
- Przemiany na Ziemi jako wrota do przyszłości cz.2
Człowiek na bakterie. Jak czerpać energię i zdrowie z jelit
Cena regularna:
39,99 zł
towar niedostępny






Opis
„Jesteś bardziej bakterią niż człowiekiem”, „Mikroby nadchodzą”, „Bakterie rządzą naszymi myślami”, „Twój drugi mózg”.
Nagłówki artykułów na temat bakterii żyjących w organizmie człowieka mówią same za siebie. Jesteśmy zafascynowani drobnoustrojami zasiedlającymi organizm ludzki – z jednej strony odczuwając lęk jak przed „Obcym”, z drugiej ciekawość. Trudno się temu dziwić, ponieważ coraz większa jest świadomość, w jak dużym stopniu od równowagi pomiędzy korzystnymi i szkodliwymi drobnoustrojami zależy nasze zdrowie – odporność, samopoczucie, masa ciała, występowanie chorób przewlekłych.
Czym jest mikrobiom jelitowy? Czy nami rządzi? Kiedy może nam pomóc zachować zdrowie, a kiedy zaszkodzić? Czy ludzie różnią się między sobą florą jelitową? Dlaczego i jakie to ma konsekwencje?
Niniejsza książka, stworzona wraz z najwyższej klasy specjalistami w dziedzinie wiedzy o zdrowiu i chorobach naszych jelit, jest pierwszą polską odpowiedzią na lawinowo wzrastające zainteresowanie tym tematem. Jest to przystępnie podana, praktyczna wiedza, którą każdy z nas może zastosować, by żyć lepiej i zdrowiej.
Dane techniczne
Autor | Margit Kossobudzka |
Data wydania | 2021, Maj |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788326826900 |
Liczba stron | 240 |
Wymiary | 157 x 215 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.