
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Siedemdziesiąt Dwa Żywe Boskie Imiona Najwyższego
- Acerola (100 tabletek)
- Sirius-D Classic (100g)
- Oś świata. Ślady najstarszej ziemskiej cywilizacji
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Przemiany na Ziemi jako wrota do przyszłości cz.2
- Cywilizacja światła
- Suplement diety krzem z borem i jodem - SILOR + B + J (1000ml)
- Jak trafić do piątego wymiaru
- Głos ze świata czystego Ducha. Z biurka Romana Nachta
Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie
Cena regularna:
39,99 zł
towar niedostępny






Opis
Natalia de Barbaro pracuje z kobietami, które poszukują odpowiedzi na pytania: „Kim tak naprawdę jestem? Czego chcę? O czym marzę? Na co sobie pozwalam?”. Jej książka to rzetelna z punktu widzenia psychologii, ale także poetycka, czasem brutalnie szczera i poruszająca opowieść o kobiecej drodze do poznania samej siebie. Dlaczego kobiety grają role, które wcale im nie odpowiadają? Czemu pracują ponad siły i surowo oceniają się za najmniejsze uchybienia? Jak sprawić, by wewnętrzny głos, mówiący kobiecie o jej potrzebach i marzeniach, był słyszany wyraźniej niż nakazy i wymogi kultury? Autorka zaprasza w podróż pod opieką Czułej Przewodniczki – kobiecej intuicji i mądrości.
Idealna lektura dla kobiet, które czują, że w ich życiu za dużo jest powinności, a za mało radości.
„Dziękuję za tę książkę. Postawiła mnie do pionu. Uświadomiła mi, że wszystkie tak się bardzo staramy być idealnymi matkami, żonami, kochankami pracownicami, organizatorkami – niepotrzebne skreślić. Boimy się, że nie spełnimy oczekiwań innych. Szarpiemy się z życiem. Dość tego, Kobiety Kochane! Odpuśćmy! Świat się nie zawali, gwarantuję. Najwyższa pora na czas dobroci dla siebie. Podążaj za Czułą Przewodniczką. Nie znasz? Mieszka w tobie”
(Dorota Wellman)
Dane techniczne
Autor | Natalia de Barbaro |
Data wydania | 2021, Kwiecień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788326836442 |
Liczba stron | 256 |
Wymiary | 158 x 215 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.