Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- RAMTHA Biała Księga
- Apteka Pana Boga. Porady i praktyka stosowania ziół leczniczych
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
Dieta koktajlowa
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Opracowany przez J.J. Smith 10-dniowy program oczyszczania zielonymi koktajlami, wydany w Polsce pod tytułem
Zielona dieta koktajlowa, był dla tysięcy ludzi skuteczną pomocą w odchudzaniu i impulsem do zmiany stylu życia.
W swojej najnowszej książce J.J. Smith idzie o krok dalej: pokazuje, jak uczynić z zielonych koktajli element
codziennej diety, jak na stałe zachować dobre nawyki żywieniowe i właściwą wagę oraz poprawić ogólny stan zdrowia.
DIETA KOKTAJLOWA. DETOKS, SZCZUPŁA SYLWETKA, ZDROWIE zawiera:
* 30-dniowy pełny jadłospis i uzupełniającą go listę zakupów
* Ponad 30 przepisów na zdrowe obiady, desery i przekąski
* 25 starannie skomponowanych przepisów na zielone koktajle
* 21 metod detoksykacji, które wspierają odchudzanie
* Informacje na temat autorskiego systemu wspomagania utraty wagi DHEMM
* Przekonujące relacje osób, które stosowały się do zaleceń autorki i odmieniły swoje podejście do jedzenia, a wraz z nim podejście do życia.
Niezależnie od tego, czy jesteś na początku drogi ku szczupłej sylwetce, czy też znasz już cudowną moc zielonych koktajli, Dieta koktajlowa umożliwi Ci kolejny krok w stronę zdrowszego i bardziej satysfakcjonującego życia.
Autor: J.J Smith
Tłumacz: Ewa Pater-Podgórna
Dane techniczne
Autor | J.J Smith |
Tłumacz | Ewa Pater-Podgórna |
Data wydania | 2018 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-8074-104-1 |
Liczba stron | 240 |
Wymiary | 165x240 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.