
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Prenumerata NŚ 2023 (roczna - Polska)
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
- Anna Księżniczka Millardii
- Siedemdziesiąt Dwa Żywe Boskie Imiona Najwyższego
- Człowiek Uniwersalny
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Szamańska podróż (CD) - Przebudzenie świadomości
- Pasta do zębów Dabur Red 100g
- Słowiańskie baśnie i bajki
Dieta oczyszczająca jelita. Rewolucja zdrowotna CLEAN GUT
towar niedostępny






Opis
Co łączy takie przewlekłe i niebezpieczne schorzenia, jak depresja, choroby serca, alergie, nadwaga, choroby autoimmunologiczne i inne, z… jelitem? Wszystko – uważa doktor Junger – ponieważ to właśnie od stanu jelit zależy nasze zdrowie.
Układ pokarmowy i jelita to skomplikowany i ważny system, mający stale odżywiać i chronić nasz organizm. Jednak przy współczesnym trybie życia system ten u większości ludzi znajduje się w ruinie, za co odpowiadają śmieciowe jedzenie, skażenie środowiska, pośpiech i codzienny stres. Prowadzi to do wielu zagrażających życiu i zdrowiu chorób. Farmaceutyki tylko łagodzą objawy, zamiast dotrzeć do przyczyny problemu i raz na zawsze pozbyć się uciążliwych dolegliwości. I tu z pomocą przychodzi dieta Clean Gut – trzytygodniowy program oczyszczania jelita – specjalna dieta eliminacyjna, którą w kilku prostych krokach może przeprowadzić każdy, a jej efekty są zadziwiająco skuteczne – pomaga wrócić do zdrowia i pełni sił.
Doktor Alejandro Junger, autor bestsellera Clean, lekarz medycyny funkcjonalnej, kardiolog i internista, łączy w swojej diecie Clean Gut mądrość medycyny Wschodu z naukowymi metodami Zachodu, tworząc kompleksowy program odnowy organizmu.
Tłumacz: Anna Owsiak
Dane techniczne
Autor | Alejandro Junger |
Tłumacz | Anna Owsiak |
Data wydania | 2015, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7746-767-1 |
Liczba stron | 248 |
Wymiary | 140 x 220 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.