Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Węgielki do spalania żywicy
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- Uśmiech nieśmiertelności
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Multi-B Complex
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
Domowe kiszonki, które leczą
Cena regularna:
39,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wraz z modą na zdrowie przyszła także moda na kiszonki. I nie powinno to dziwić, ponieważ mają one wiele zalet. Po pierwsze, są bardzo zdrowe – to bogactwo witamin (zwłaszcza C, A i E), składników mineralnych i probiotyków, które korzystnie działają na nasz układ pokarmowy i odpornościowy. Po drugie, kiszonki stanowią doskonały sposób konserwowania żywności – naturalny, pozbawiony wszelkich dodatków chemicznych i zachowujący wartości odżywcze produktu. Po trzecie, do przygotowania kiszonek nie trzeba wyjątkowych zdolności kulinarnych ani wyszukanych sprzętów. I po czwarte, to idealny sposób na… zamknięcie lata w słoiku.
W książce znajdziesz 80 wyjątkowych przepisów na kiszone warzywa i owoce oraz propozycje ich wykorzystania. Autorki sięgają po tradycyjne warzywa do kiszenia, jak ogórki, kapusta, papryka i buraki, ale eksperymentują też z cebulą, cukinią, dynią, fasolką szparagową, kalafiorem, marchwią, pomidorami, rzodkiewką, białą rzodkwią i selerem korzeniowym. Kiszą jabłka, śliwki i cytryny. Co więcej, dzielą się radami i praktycznymi wskazówkami dotyczącymi przygotowania kiszonek. Opisują także ich niezwykłe zalety zdrowotne.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | Jarzynka-Jendrzejewska Magdalena , Sypnik-Pogorzelska Ewa |
Data wydania | 2020, Lipiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-8151-243-5 |
Liczba stron | 192 |
Wymiary | 165 x 235 mm |
Okładka | miękka |
tagi | kiszonki |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.