Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Centra i ciała subtelne
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Świadomość Istnienia. Pytania do Akaszy
Działanie prawdy. Zaakceptuj to, co niepoznawalne
Cena regularna:
39,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Książka, która trafia w sedno podstawowych ludzkich obaw. Dlaczego nie możemy po prostu być szczęśliwi i zadowoleni?
Wygląda na to, że posiadamy całą wiedzę potrzebną do rozwiązania naszych problemów. Jednak mimo to one nigdy nie zostają rozwiązane, a nawet się pogłębiają. Co jest przyczyną naszej porażki? Według OSHO są to nasze religijne uwarunkowania, dlatego omawia wszelkie ich aspekty i pokazuje, jak je przekroczyć.
Oto trzecia książka z serii Prawdziwe życie zawierającej przemówienia OSHO z jego pobytu w Stanach Zjednoczonych.
Moja praca polega na niszczeniu: niszczeniu kłamstw, które cię otaczają (…), na pozostawieniu cię kompletnie nagim w twojej samotności. Moim zdaniem jedynie w samotności możesz poznać prawdę – ponieważ to Ty jesteś prawdą.
(OSHO)
OSHO – charyzmatyczny mistrz duchowy pochodzący z Indii. Znakomity mówca swobodnie posługujący się zarówno wschodnimi tradycjami mistycznymi, jak i zachodnią psychoterapią. Jego nauki dotyczą nie tylko indywidualnego poszukiwania sensu, lecz także najbardziej palących spraw społecznych i politycznych.
Dane techniczne
Autor | OSHO |
Tłumacz | Bogusława Jurkevich |
Data wydania | 2020, Lipiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-8143-216-0 |
Liczba stron | 344 |
Wymiary | 140 x 205 mm |
Okładka | miękka |
tagi | osho |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.