
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Człowiek Uniwersalny
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Anna Księżniczka Millardii
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Prenumerata NŚ 2023 (roczna - Polska)
- Pasta do zębów Dabur Red 100g
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Siedemdziesiąt Dwa Żywe Boskie Imiona Najwyższego
- Księga Mirdada. Dziwna opowieść o klasztorze, zwanym niegdyś Arką
EM Żywe Mydło Probiotyczne (500 ml) - butelka brązowa





Opis
UWAGA - Promocja! Do każdego zamówienia (produktów EM) powyżej 50 zł dołączamy gratis próbkę 200 ml (oferta ważna do wyczerpania zapasów).
Żywe Mydło EM w płynie jest kosmetykiem o właściwościach łagodzących i regeneracyjnych. Produkowane jest z naturalnych składników najwyższej jakości. Zawiera żywe kultury bakterii: Efektywne Mikroorganizmy EM®, antyutleniacze EM X Gold oraz dodatek japońskiej glinki ceramicznej. Doskonale pielęgnuje skórę całego ciała oraz z powodzeniem może zastąpić szampon z odżywką. Ze względu na zawartość bakterii kwasu mlekowego polecany również do higieny intymnej.
Stworzona przez naturę glinka ceramiczna skutecznie oczyści skórę i dostarczy jej potrzebnych minerałów. Glinki są z powodzeniem używane w domowej pielęgnacji skóry. Ich aplikacja jest łatwa, a ponieważ są produktem naturalnym, użytkowanie tego typu kosmetyków nie pociąga za sobą ryzyka uczuleń czy podrażnień.
Cechy produktu:
*łagodnie i skutecznie czyści skórę
*skutecznie nawilża, łagodzi i regeneruje podrażnienia
*wielofunkcyjne i uniwersalne
*doskonale sprawdza się w pielęgnacji włosów i skóry głowy
*polecane do higieny intymnej
*produkt naturalny - nie uczula, jest bezpieczny dla alergików
Zamiast chemicznych produktów przygotowanych w laboratoriach, postaw na dobroczynny wpływ Efektywnych Mikroorganizmów EM® w pielęgnacji. Twoja skóra to polubi.
Dane techniczne
Model | opakowanie 500 ml |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.