Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

Emocjonomika. Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie.

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 45,90 zł 45.90
Cena w innych sklepach: 45,90 zł
ilość egz.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: REBIS

Opis

Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy - najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych - budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.

Książka Dana Hilla to objawienie.
(Philip Kotler, autor Marketingu)

Emocjonomika uczy, jak budować więzi empatii z klientami, które zapewnią firmie rozwój w nadchodzących latach.
(Martin Lindstrom, autor książki Dziecko reklamy)

Emocjonomika jest świetnie napisana, gruntownie przemyślana i pełna niezwykle przekonujących sugestii. Wyjaśnia, w jaki sposób emocje biorą górę nad logiką, pokazuje, jak wykorzystywać emocje w budowaniu marki, strategii reklamy, sprzedaży i kontaktów z klientami. Nie zwlekaj - kup ją, przeczytaj i wykorzystaj w praktyce, zanim zrobi to twoja konkurencja.
(Jeffrey Gitomer, autor Czerwonej książeczki sprzedawcy)

Dan Hill jest założycielem i prezesem firmy konsultingowej Sensory Logic. Jest autorytetem w dziedzinie wpływu emocji na zachowanie konsumentów i pracowników oraz ekspertem w wykorzystaniu mimiki twarzy do analizy procesów decyzyjnych klientów. Często występuje jako mówca na konferencjach biznesowych na całym świecie i jest autorem książki Body of Truth: Leveraging What Consumers Can't Or Won't Say.

Autor: Dan Hill

Tłumacz: Jacek Środa

Dane techniczne

Autor Dan Hill
Tłumacz Jacek Środa
Data wydania 2010
Numer wydania 1
ISBN 978-83-7510-369-4
Liczba stron 416
Wymiary 150 x 225 mm
Okładka twarda

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl