Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Węgielki do spalania żywicy
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
- Uśmiech nieśmiertelności
- Multi-B Complex
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
Heretycy, Buntownicy, Wizjonerzy. 22 podróże z największymi umysłami naszych czasów.
Cena regularna:
49,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wbrew obiegowej opinii spotkania i rozmowy z naukowcami wcale nie muszą być nudne, zwłaszcza jeśli w gronie rozmówców znajdują się nosiciele nieuleczalnego wirusa przekory, sprzeciwu, rebelii lub wręcz programowej herezji wobec zastanego krajobrazu intelektualnego.
Karol Jałochowski, fizyk i dziennikarz naukowy, zabiera nas w pasjonującą, intelektualną podróż wraz z najwybitniejszymi umysłami współczesnego świata. Są wśród nich m.in. odkrywcy struktury DNA, kosmologowie, kryptolodzy kwantowi, filozofowie. Wybór bohaterów nie jest przypadkowy. Wszyscy wywarli realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. Mówimy i myślimy ich ideami (choć nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę), a teorie czy wizje przeniknęły do sfery życia codziennego i wtopiły się w tło cywilizacji.
Rozmówcy Karola Jałochowskiego to: Anthony Leggett, Artur Ekert, Avi Wigderson, Charles H Bennett, Daniel C. Dennett, David Deutsch, David Krakauer, David Wineland, Frank Wilczek, Freeman Dyson, Geoffrey West, Gregory Chaitin i Virginia Maria, James D. Watson, John Polkinghorne, Julian Barbour, Lee Smolin, Paul Davies, Paul Steinhardt, Seth Lloyd, Stuart Kauffman, Susan Blackmore, Vlatko Vedral.
Dane techniczne
Autor | Karol Jałochowski |
Data wydania | 2021 |
Numer wydania | 2 |
ISBN | 9788378865810 |
Liczba stron | 368 |
Wymiary | 148 x 220 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.