
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Medytacje. Dobra Karma
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- ZAMBALA - Budda fortuny
- Powrót do czucia
- Sirius-D Classic (100g)
- BETAVEN koncentrat z błonnika owsa - proszek (180g)
- Spojrzenie na niewidzialne
Instrukcje przebudzenia T.14 Kulturowe źródła upadku imperiów
towar niedostępny






Opis
Zobacz VIDEO - Jest to zupełnie nieznana wersja historii ludzkości, częściowo uzupełniająca tom 12. Pokazuje ona, że to nie "byt kształtuje świadomość", ale że cała ewolucja ludzkości wynikała z czegoś dokładnie odwrotnego - że rozwój materialny (historia "podręcznikowa") był zaledwie następstwem złożonej i trudnej ewolucji mentalnej i duchowej, o której nie znajdziemy oczywiście w podręcznikach ani słowa i której ludzie nie rozumieją. Daje to obraz bardzo odbiegający od znanego kanonu, zwłaszcza że autor dotarł do mnóstwa nieznanych szerzej źródeł... Aby czytelniej pokazać kulturę jako klucz do rozwoju cywilizacji, Igor Witkowski skupił się na sprawach jaskrawych i spektakularnych, a mianowicie na przypadkach zablokowania rozwoju (lub kierowania go na manowce), przez różnego rodzaju patologie kulturowe, okazujące się być główną przyczyną upadku wielu państw i imperiów. Opisał więc przypadki "śmierci mentalnej" społeczeństw, co jest oczywiście zagadnieniem praktycznie nieznanym. Ma to BARDZO WAŻNY cel! Ma pomóc w zrozumieniu tego, co dzieje się ze światem obecnym (pokazać ewolucję ludzkości w prawdziwym świetle), a przede wszystkim tego, co wkrótce będzie się z nim działo. Książka ta jest też bardzo ciekawie zilustrowana.
Dane techniczne
Autor | Igor Witkowski |
Data wydania | 2018, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788394787929 |
Liczba stron | 208 |
Wymiary | 165 x 235 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.