
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Hepa-Complex
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Autobiografia Nikoli Tesli. Moje wynalazki
- Nasz Dom. Życie w świecie duchów
- Prawdziwy Anthony Fauci. Bill Gates, Big Pharma i globalna wojna przeciwko demokracji i zdrowiu publicznemu
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Człowieku sam poznaj siebie
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Świetlisty człowiek. Wtajemniczenie we współczesne uzdrawianie. Część I i II
Instrukcje przebudzenia T.6 (autograf) 2020 - budowa cywilizacji światła
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
INSTRUKCJE PRZEBUDZENIA tom 6. „2020 – budowa cywilizacji światła”
Książka przedstawia wizję przyszłości, w perspektywie najbliższych kilku lat. Jak sugeruje sam podtytuł, w tomie tym autor nawiązuje do pierwszego tomu serii. Przedstawiono w nim kompleksową wizję naszej cywilizacji po procesie przemian, jednak z podkreśleniem aspektów rzadko dotychczas opisywanych, słabo rozumianych, a jednak ciekawych – np. licznych zagrożeń dla naszej przyszłości, jakie będą transformacji towarzyszyć. Nie jest to więc powtórzenie tomu 1 (w którym wprawdzie już znalazł się opis Nowego Renesansu, jednak dotyczył on tylko rozwoju osobistego i Nowej Edukacji, natomiast tym razem jest to szerszy opis nowego świata). Z tego względu książka ta może nawet lepiej i ciekawiej uzmysławiać w jak ważnym punkcie zwrotnym się znaleźliśmy, niż tom 1. Jest to jedyna w swoim rodzaju, olśniewająca wizja Nowego Świata! Ponieważ jest to wizja pewnego modelu, to została ona przedstawiona w zbeletryzowanej formie - ale z licznymi aneksami faktograficznymi, prezentującymi wiele nowych informacji.
Autor: Igor Witkowski
Dane techniczne
Autor | Igor Witkowski |
Data wydania | 2017, Wrzesień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788388259876 |
Liczba stron | 184 |
Wymiary | 165 x 235 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.