
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Prenumerata NŚ 2023 (roczna - Polska)
- Siedemdziesiąt Dwa Żywe Boskie Imiona Najwyższego
- Człowiek Uniwersalny
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
- Anna Księżniczka Millardii
- Pasta do zębów Dabur Red 100g
- Szamańska podróż (CD) - Przebudzenie świadomości
- Mroczny geniusz. Raimondo di Sangro i przełomy wynikające z badania wiedzy tajemnej
Inteligencja trawienna dla dzieci
towar niedostępny






Opis
Jesteśmy tym, co jemy i dlatego naszym zadaniem jako rodziców jest nauczyć dzieci wszystkiego, co dotyczy prawidłowego żywienia. To odpowiedzialność, której nie powinniśmy unikać, jeżeli zależy nam, aby nasze dzieci zdrowo rosły.
Celem najnowszej publikacji doktor Iriny Matveikovej, autorki Inteligencji trawiennej, książki sprzedanej w piętnastu tysiącach egzemplarzy, jest zaopatrzenie rodziców w zrozumiały i użyteczny przewodnik po najczęstszych dolegliwościach układu trawiennego.
Dzięki niemu uzyskacie informacje i znajdziecie odpowiedzi na pytania związane z takimi zagadnieniami jak:
znaczenie mikroflory jelitowej,
uciążliwy refluks żołądkowo-przełykowy,
dziecięca otyłość,
alergie i odporność,
przyczyny zaparć,
związek pomiędzy biegunką a emocjami dziecka,
najlepszy sposób na optymalny rozwój systemu odpornościowego.
Jeżeli chcesz zapobiegać, aby nie musieć leczyć, ta książka zapewni ci klarowne prowadzenie, bazujące na medycynie holistycznej z jednoczesnym uwzględnieniem perspektywy medycyny konwencjonalnej. Ucząc maluchy od dzieciństwa zdrowych nawyków żywieniowych, dajemy im w prezencie bardziej spełnioną i szczęśliwszą dorosłość.
Dane techniczne
Autor | Irina Matveikowa |
Tłumacz | Monika Światowiec |
Data wydania | Kwiecień 2018 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-945301-2-9 |
Liczba stron | 178 |
Wymiary | 145x205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.