
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Medytacje. Dobra Karma
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Narum + Mumio 200 mg (30 kapsułek)
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Dziewięć dni w nieskończoności. Czego dowiedziałam się o świadomości, egzystencji fizycznej i sensie życia, gdy znalazłam się po tamtej stronie
- Zestaw 3 x AP SENSATION (Kolagen w kapsułkach)
- Po tamtej stronie. Dlaczego zmarli powracają
Kod kreatywności. Sztuka i innowacja w epoce sztucznej inteligencji
towar niedostępny






Opis
W Kodzie kreatywności Marcus du Sautoy bada naturę kreatywności, a także dostarcza niezbędnego przewodnika po algorytmach oraz rządzących nimi matematycznych regułach. Zadaje pytanie o to, jaka część naszej emocjonalnej reakcji na sztukę jest efektem oddziaływania struktury i regularności na nasze mózgi, oraz co właściwie oznacza kreatywność w matematyce, sztukach plastycznych, języku i muzyce.
„Du Sautoy jest nauczycielem, który objaśnia nie tylko dokonania programistów i twórców, ale także matematykę chaosu leżącą u podstaw sztuki i naszej emocjonalnej reakcji na nią”
(Hans Ulrich Obrist – szwajcarski historyk i krytyk sztuki)
„Książka fascynująca... Jeżeli doświadczenia, nadzieje, marzenia, wizje, żądze, miłości i odrazy kształtujące ludzką wyobraźnię nie są niczym więcej niż »kodem»«, to wcześniej lub później maszyna go złamie. Co więcej, du Sautoy prezentuje eklektyczny wybór świadectw dowodzących, że to dzieje się już teraz”
(The Times)
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | Marcus Du Sautoy |
Tłumacz | Tadeusz Chawziuk |
Data wydania | 2020, Marzec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788378864851 |
Liczba stron | 350 |
Wymiary | 150 x 220 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.