
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Acerola (100 tabletek)
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Sirius-D Classic (100g)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Tęsknota Duszy
- Jak zrobić szarlotkę od podstaw. W poszukiwaniu przepisu na nasz Wszechświat – od powstania atomów do Wielkiego Wybuchu
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Pierścienie tensorowe
Koniec świata
Cena regularna:
44,99 zł
towar niedostępny






Opis
Co spowoduje nasze wyginięcie?
Jak możemy ocalić siebie i naszą przyszłość?
Bryan Walsh odpowiada na najważniejsze pytania, które musi zadać sobie ludzkość, by przetrwać.
Koniec świata to fascynujący reportaż popularnonaukowy, który odkrywa złożoność problemu, jakim jest nieunikniony koniec świata. Od asteroid i sztucznej inteligencji, przez superwulkany po wojnę nuklearną, autor przygląda się wszystkiemu, co może unicestwić nasz gatunek.
Łowcy asteroid z NASA, detektywi chorób na tropie kolejnego zabójczego wirusa. Walsh rozmawia z mężczyznami i kobietami, których zadaniem jest wyobrazić sobie niewyobrażalne. Osobami na pierwszej linii działań prewencyjnych, aktywnie starającymi się zapobiec rozmaitym scenariuszom zagłady w laboratoriach biotechnologicznych i centrach rządowych.
Bryan Walsh analizuje zagrożenia zarówno naturalne, jak i stworzone przez nas samych. Szczegółowo opisuje prawdopodobieństwo tych katastrof i ich potencjalny wpływ na nasze życie. Korzystając z lat doświadczeń jako dziennikarz śledczy i korespondent naukowy dla magazynów „Time”i „Newsweek”, wskazuje też, jak najskuteczniej się uratować.
Czy mamy jakieś szanse?
Dane techniczne
Autor | Bryan Walsh |
Tłumacz | Grzegorz Kulesza |
Data wydania | 2021, Luty |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788381432733 |
Liczba stron | 384 |
Wymiary | 150 x 225 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.