
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- BETAVEN koncentrat z błonnika owsa - proszek (180g)
- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Zagraniczna)
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Medytacje. Dobra Karma
- Narum Plus 150 mg (30 kapsułek)
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- 1001 zaklęć. Kompletna księga skutecznych zaklęć, dzięki którym szybko spełnisz każde swoje pragnienie
- Sirius-D Classic (100g)
- Labradoryt
Koniec z cukrzycą i otyłością !. Rewelacyjny program utraty wagi, zapobiegania chorobom i uzyskania znakomitego samopoczucia !
Cena regularna:
45,00 zł
towar niedostępny






Opis
W książce „Koniec z cukrzycą i otyłością” dr Hyman przedstawia swój oparty na badaniach naukowych program przywrócenia prawidłowych poziomów insuliny i glukozy we krwi. Autor odkrywa 8 sposobów na wygranie z cukrzycą. Opisuje sześciotygodniowy plan działania, który udostępni ci narzędzia do zindywidualizowania Twojej drogi ku wyzdrowieniu. Dzięki testom diagnostycznym, poradom w kwestii suplementów diety i leków, strategiom redukującym stres, planom posiłków i przepisom, a także wielu innym wskazówkom „Koniec z cukrzycą i otyłością!” pomoże określić z maksymalną dokładnością konkretne przyczyny Twoich problemów z nadwagą i zdrowiem.
Znajdziesz tu inspirację do powrotu do zdrowia oraz utraty nadwagi, zapobiegania chorobom i znakomitego samopoczucia. Chociaż książka ta dotyczy głównie kwestii otyłości oraz cukrzycy typu 2, to jednak może być również pomocna dla osób z cukrzycą typu 1, chcących żyć ze zdrowo wyrównanym stężeniem glukozy we krwi. Jest to rewelacyjny program utraty wagi, zapobiegania chorobom i znakomitego samopoczucia.
Autor: Mark Hyman
Tłumacz: Joanna Figlewska
Dane techniczne
Autor | Mark Hyman |
Tłumacz | Joanna Figlewska |
Data wydania | 2013, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7534-087-7 |
Liczba stron | 410 |
Wymiary | 150 x 225 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.