
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Człowiek Uniwersalny
- Anna Księżniczka Millardii
- Pasta do zębów Dabur Red 100g
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Sirius-D Classic (100g)
- Siedemdziesiąt Dwa Żywe Boskie Imiona Najwyższego
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
Księga zdrowia psa i kota
towar niedostępny






Opis
Książka pomaga właścicielom psów i kotów odnaleźć drogę w gąszczu przeróżnych metod leczenia i oddzielić fakty od mitów; rekomenduje to, co naprawdę działa. Pokazuje wieloaspektowe podejście do zdrowia zwane zintegrowaną opieką medyczną. Każda polecana forma leczenia jest potwierdzona badaniami naukowymi i latami stosowania, również w klinice dr. Richtera. Autor wyjaśnia działanie opisywanych terapii i przekazuje szczegółowe zalecenia dotyczące leczenia alergii, chorób skóry, chorób serca, cukrzycy czy nowotworów. Jako że odżywianie jest fundamentem zintegrowanej opieki zdrowotnej, dr Richter opisuje też karmy dla zwierząt, uczy, jakie produkty komercyjne warto wybierać i jak przygotowywać posiłki domowe.
Dr Gary Richter absolwent Uniwersytetu Florydy, licencjat zootechniki, magister medycyny weterynaryjnej i doktor nauk weterynaryjnych. Właściciel i dyrektor Szpitala Weterynaryjnego Montclair w Oakland w Kalifornii. Założyciel placówki Holistycznej Opieki Weterynaryjnej. Zdobył ponad 30 lokalnych i narodowych nagród, m.in. dla najlepszego szpitala weterynaryjnego, najlepszego weterynarza, najlepszej lecznicy dla psów oraz najlepszego specjalisty medycyny alternatywnej. W 2015 roku okrzyknięty został przez Amerykańską Fundację Medycyny Weterynaryjnej Ulubionym Weterynarzem Ameryki.
Dane techniczne
Autor | Gary Ritcher |
Data wydania | 2018 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7579-671-1 |
Liczba stron | 322 |
Wymiary | 195x255 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.