
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

Kurs realizacji marzeń. Jak osiagnąć spełnienie w każdej sferze życia
towar niedostępny






Opis
Każdy z nas posiada marzenia. Jedni większe inni trochę mniejsze. Umilają nam one codzienność i pozwalają oderwać się od rzeczywistości. Nadają sens życiu i dopingują do pracy w celu ich realizacji. Czasami wydaje się nam jednak, że ich spełnienie jest bardzo odległe lub wręcz niemożliwe, a wcale tak nie jest i być nie powinno. Jak realizować swoje marzenia i zamienić je w łatwe do osiągnięcia cele, dowiesz się właśnie z tej książki.
Żeby zmieniło się Twoje życie, musisz najpierw zacząć od siebie. Zdrowe, pozytywne myśli tworzą zdrowe emocje i dobre samopoczucie. Dzięki temu Twoja rzeczywistość może nabrać całkowicie nowego kształtu, zaczniesz pozytywnie patrzeć na świat, zdobywając wówczas siłę do działania.
Kurs realizacji marzeń to program rozwoju osobistego, banalnie prosty i niezwykle motywujący o udowodnionej skuteczności bo oparty na doświadczeniach Autora. Porusza 52 tematy z różnych dziedzin życia, po jednym na każdy tydzień. Możesz rozpocząć go w każdej chwili i od dowolnego miejsca. Ty sam decydujesz kiedy i w jakim momencie chcesz podjąć wyzwanie i zmienić coś w sobie i wokół siebie. Autor w tej książce udostępnia szereg praktycznych zadań, wskazówek i ćwiczeń niezwykle pomocnych w realizacji marzeń. Podpowiada jak pozbyć się samokrytycyzmu oraz jak uodpornić się na negatywne aspekty życia. Mówi jak dostrzegać w ludziach samo dobro i jak przygotować się na wszelkie zmiany. Udowadnia, że warto cieszyć się z małych rzeczy i pozwolić sobie na szczęście, te nawet chwilowe. Nie odkładaj życia na później. Nie zwlekaj. Co chcesz zrobić, zrób teraz!
Zrealizuj każde pragnienie.
Autor: Aquarius
Dane techniczne
Autor | Aquarius |
Data wydania | 2015, Marzec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7377-712-5 |
Liczba stron | 228 |
Wymiary | 145 x 165 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.