
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Medytacje. Dobra Karma
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Oś świata. Ślady najstarszej ziemskiej cywilizacji
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Balsam z omułka zielonowargowego (150 ml)
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Silver (Srebrna). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Dwanaście Warstw DNA
Liczby życia. Co numerologia mówi o tobie i innych
towar niedostępny






Opis
Jaki jest związek pomiędzy Twoją karmą a datą Twych narodzin? Jakie powinny być Twoje cele życiowe? Co jest dla ciebie ważne i dlaczego nie jesteś w stanie porozumieć się z partnerem? Co Cię czeka w przyszłości - najbliższej i tej dalszej?
Dla numerologii nie ma rzeczy niemożliwych czy niewiadomych. Przy wykorzystaniu taj prastarej nauki każdy człowiek staje się dla Ciebie łatwy do rozszyfrowania. Dzięki niej poznasz prawdziwe oblicze każdej osoby, pod warunkiem, że zdobędziesz jej datę urodzenia.
Każdy z nas został bowiem zdeterminowany przez moment, w którym się urodziliśmy. Wtedy zapadły najważniejsze decyzje odnośnie ewolucji naszej duszy, naszych celów życiowych, słabych i mocnych stron oraz perspektyw. Dzięki tej książce poznasz prawdziwego siebie jak i wszystkich ze swego otoczenia. Numerologia będzie Twoim osobistym wskaźnikiem mówiącym jasno i wyraźnie, czego możesz się spodziewać po każdej napotkanej osobie.
Autor: Violetta Kuklińska - Woźny
Dane techniczne
Autor | Violetta Kuklińska - Woźny |
Data wydania | 2023 |
Numer wydania | 2 |
ISBN | 9788383012725 |
Liczba stron | 358 |
Wymiary | 165 x 240 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.