Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Matsun Lactobacterium mazuni "Karine" Str.2 7,5g, 30 kapsułek
- Historie duchowe po ciężkich wypadkach
- Farba NoEM Electro Protector 3,5 kg Wydajność 25 m2
- Kanon Medycyny Chińskiej Żółtego Cesarza
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
Mądrość wilków. O tym, jak myślą i troszczą się o siebie. Zdumiewające fakty o zwierzęciu, które jest nam bliższe, niż się wydaje
Cena regularna:
44,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Kochaj rodzinę, troszcz się o tych, których powierzono twojej opiece, nigdy się nie poddawaj, nigdy nie zaniechaj zabawy – oto wilcze zasady. Wilki z pełną empatią troszczą się o starych i chorych, z miłością wychowują dzieci, a w zabawie potrafią zapomnieć o wszystkim. Myślą, marzą, planują, inteligentnie porozumiewają się ze sobą i są bardziej podobne do nas niż może nam się wydawać.
Elli H. Radinger opowiada frapujące historie, które jak w soczewce ilustrują tak cenne cechy i wartości jak oddanie rodzinie, zaufanie do bliskich, cierpliwość, zdolności przywódcze, czujność, radzenie sobie z porażkami lub śmiercią. Odsłania zdumiewające i do tej pory nieznane fakty z życia wilków i pokazuje, że wilki byłyby lepszymi ludźmi niż my.
„Jedna z najmądrzejszych i pełnych zrozumienia książek o naturze, jakie czytałem – w następnym życiu chciałbym być wilkiem!”
(Peter Wohlleben, autor bestsellerów Sekretne życie drzew, Duchowe życie zwierząt i Nieznane więzi natury.)
Dane techniczne
Autor | Elli H. Radinger |
Tłumacz | Ewa Kochanowska |
Data wydania | 2019, Marzec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788380159259 |
Liczba stron | 272 |
Wymiary | 140 x 210 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.