Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Kalendarz Medycyny Naturalnej na 2025 rok. "Poradnik Uzdrawiacza" - Wydanie specjalne
- Sirius-D Classic (100g)
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- AP BIOAKTIV Kolagen WHITE (50 ml)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- NEERA Naturalny Syrop z Drzew 1000 ml
- Świetlisty człowiek. Wtajemniczenie we współczesne uzdrawianie. Część I i II
- Narum 500 mg (30 tabletek)
Mądrość wilków. O tym, jak myślą i troszczą się o siebie. Zdumiewające fakty o zwierzęciu, które jest nam bliższe, niż się wydaje
Cena regularna:
44,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Kochaj rodzinę, troszcz się o tych, których powierzono twojej opiece, nigdy się nie poddawaj, nigdy nie zaniechaj zabawy – oto wilcze zasady. Wilki z pełną empatią troszczą się o starych i chorych, z miłością wychowują dzieci, a w zabawie potrafią zapomnieć o wszystkim. Myślą, marzą, planują, inteligentnie porozumiewają się ze sobą i są bardziej podobne do nas niż może nam się wydawać.
Elli H. Radinger opowiada frapujące historie, które jak w soczewce ilustrują tak cenne cechy i wartości jak oddanie rodzinie, zaufanie do bliskich, cierpliwość, zdolności przywódcze, czujność, radzenie sobie z porażkami lub śmiercią. Odsłania zdumiewające i do tej pory nieznane fakty z życia wilków i pokazuje, że wilki byłyby lepszymi ludźmi niż my.
„Jedna z najmądrzejszych i pełnych zrozumienia książek o naturze, jakie czytałem – w następnym życiu chciałbym być wilkiem!”
(Peter Wohlleben, autor bestsellerów Sekretne życie drzew, Duchowe życie zwierząt i Nieznane więzi natury.)
Dane techniczne
Autor | Elli H. Radinger |
Tłumacz | Ewa Kochanowska |
Data wydania | 2019, Marzec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788380159259 |
Liczba stron | 272 |
Wymiary | 140 x 210 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.