Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
- Kalendarz Medycyny Naturalnej na 2025 rok. "Poradnik Uzdrawiacza" - Wydanie specjalne
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Sirius-D Classic (100g)
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Narum 500 mg (30 tabletek)
- NEERA Naturalny Syrop z Drzew 1000 ml
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Świetlisty człowiek. Wtajemniczenie we współczesne uzdrawianie. Część I i II
Magia kuchenna. Receptury, przepisy, techniki i składniki niezbędne w kuchni czarownicy
Cena regularna:
59,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Drewniana łyżka może mieć taką moc jak czarodziejska różdżka! A planowanie, przygotowywanie i spożywanie posiłków stanowić niezwykle istotną część doświadczania cudownego działania magii w naszym codziennym życiu. Wystarczy poznać i wdrożyć odpowiednie reguły kulinarne, które pozwolą ukierunkować energię na pielęgnowanie, uzdrawianie i manifestowanie marzeń i celów.
„Magia kuchenna”, napisana przez praktykującą czarownicę i tarocistkę, to znacznie więcej niż książka z przepisami – to pełen wspaniałych receptur przewodnik kulinarny, który zachęca nas do spojrzenia na kwestię odżywiania z perspektywy magicznej i do uważnego przyglądania się temu, co trafia do naszego ciała.
Korzystaj z przepisów dostosowanych do pory roku, specjalnych mieszanek olejów i przypraw oraz mnóstwa nieoczywistych sposobów na przekształcenie dowolnego składnika znajdującego się w twojej kuchni na składnik magiczny. Poznaj szeroką gamę korespondencji, technik i przepisów. Zbuduj silny i zdrowy fundament życia poprzez gotowanie z intencją, mądrością i mocą..
Dane techniczne
Autor | Laurel Woodward |
Tłumacz | Katarzyna Emilia Bogdan |
Data wydania | 2022, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788367247115 |
Liczba stron | 430 |
Wymiary | 170 x 240 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.