Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Kalendarz Medycyny Naturalnej na 2025 rok. "Poradnik Uzdrawiacza" - Wydanie specjalne
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Nic wielkiego. Ciało a dotyk
- Czwarty stan skupienia wody. Poza stałym, ciekłym i gazowym
- Historie duchowe przypadkowych osób
Magia powietrza
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
„Magia powietrza” – inspirująca książka, która przybliża symbolikę żywiołu powietrza i jego magiczne zastosowania
„Powietrze znajduje się wszędzie dookoła. To nasz oddech, to dźwięki, które docierają do naszych uszu, oraz wiatr, który owiewa nam twarz. Przenosi nasiona i pyłki, zapachy, które ostrzegają i zachwycają, jak również pieśni naszej kultury. Powietrze to nasz głos, nasze myśli i nasze pomysły.”
Poznaj książkę „Magia powietrza” z serii Żywioły, która opisuje historię, wierzenia, praktyki magiczne i odniesienia mitologiczne związane z żywiołem powietrza, pochodzące z różnych kultur i części świata.
Znajdziesz w niej m.in.:
opisy świętych miejsc, ziół, roślin, kryształów, kamieni i zwierzęcych przewodników związanych z żywiołem powietrza;
praktyczne przepisy, zaklęcia, rytuały;
informacje dotyczące magicznych praktyk związanych z żywiołem powietrza: magii kadzideł, wiatru, dźwięków, słów i powietrznych medytacji.
Książka „Magia powietrza” wzbogacona jest esejami znanych praktyków magii, takich jak Laura Tempest Zakroff i Phoenix LeFae.
Dane techniczne
Autor | Astrea Taylor |
Tłumacz | Ischim Odorowicz-Śliwa |
Data wydania | 2024, Sierpień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788367069465 |
Liczba stron | 256 |
Wymiary | 147 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.