
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Metoda klucza Mistrzów. Wydanie pełne - zawiera wszystkie 28 części
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Umysł na wolności
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Medytacje. Dobra Karma
Magiczne sznury. Jak wykorzystać moc węzłów do manifestacji pragnień i praktyk magicznych
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny






Opis
Jak dzięki splotom wyzwolić w sobie moc i energię, które wpływają na rzeczywistość fizyczną i duchową?
Magia sznurów to jeden z najłatwiejszych, a do tego niezwykle przyjemnych i relaksujących sposobów na codzienne praktykowanie czarów. Jest także wygodna w praktykowaniu i mało czasochłonna – splot można zrobić w ciągu kilku minut, będąc zarówno w domu, jak i poza nim. Sznur z ładunkiem magicznym możesz nosić jako ozdobę albo schować do kieszeni lub torebki.
Książka przedstawia historię magicznych sznurów i uczy wszystkiego, co trzeba wiedzieć o narzędziach i technikach niezbędnych do tworzenia własnych splotów.
Dowiedz się, w jaki sposób szybko i skutecznie skręcić własny magiczny sznur, czym kierować się w wyborze kolorów, jak formułować intencje, jak ładować sznury oraz jak dołączać do nich potężne zaklęcia.
Poznaj dziesiątki projektów obejmujących szeroki wachlarz celów magicznych: ochronę, wsparcie podczas przemian życiowych, znalezienie nowej miłości, rozwój twórczego życia, celebrowanie wiązania rąk, chwytanie mocy znaków zodiaku, uwalnianie mocy sznura i wiele innych.
Dane techniczne
Autor | Brandy Williams |
Tłumacz | Ischim Odorowicz-Śliwa |
Data wydania | 2022, Maj |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788367137164 |
Liczba stron | 304 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.