
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Człowiek Uniwersalny
- Prenumerata NŚ 2023 (roczna - Polska)
- Anna Księżniczka Millardii
- Olej lniany
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Sirius-D Classic (100g)
- Przemiany na Ziemi jako wrota do przyszłości
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Czas przyszły niedokonany
Magnetostymulacja i magnetorelaksacja. Źródło witalności organizmu
towar niedostępny






Opis
W książce zostały omówione mechanizmy wpływu pól magnetycznych na ludzki ustrój – od przedstawienia człowieka jako istoty elektromagnetycznej (bioelektronicznej), poprzez życiodajną rolę światła i wpływ na organizm magnetycznych biopól – do destrukcyjnych skutków syndromu niedoboru pola magnetycznego.
Autor charakteryzuje działanie magnetostymulacji i magnetorelaksacji – podstawowych prozdrowotnych działań z wykorzystaniem terapeutycznych pól magnetycznych. Omawia ich znaczenie dla przeciwdziałania stresowi, zwiększenia odporności organizmu i przywracania równowagi kwasowo-zasadowej, dotleniania organizmu, a także energetyzowania i strukturyzo-wania wody, co nadaje jej właściwości prozdrowotne.
Książka zawiera również informacje dotyczące zastosowań magnetostymulacji i magnetorelaksacji w kosmetyce, sporcie i weterynarii, a także we wspomaganiu leczenia wielu niedomagań i chorób oraz rehabilitacji: alergii i astmy, arteriosklerozy, artrozy, bólów (w tym kręgosłupa), cukrzycy, kolki jelitowej niemowląt, kurczów mięśni, migren, nowotworów, osteoporozy, otyłości i odchudzania, parkinsonizmu, stwardnienia rozsianego, reumatyzmu, szumu w uszach, udarów mózgowych, zaburzeń potencji seksualnej, zawałów, bezsenności.
Autor: Janusz Dąbrowski
Dane techniczne
Autor | Janusz Dąbrowski |
Data wydania | 2015, Lipiec |
Numer wydania | 6 |
ISBN | 978-83-932442-0-1 |
Liczba stron | 176 |
Wymiary | 150 x 200 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.