Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Nieznany Świat 8/2019 (344)
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Sirius-D Classic (100g)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
Margarita w retrogradacji. Koktajle dla każdego znaku zodiaku
Cena regularna:
54,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Poznaj swój idealny zodiakalny drink!
Vanessa Li i Bowen Goh, współwłaściciele dostrojonego do astrologicznych rytmów, modnego baru Mood Ring na Brooklynie, pokazują, w jaki sposób uczcić wybrany przez ciebie znak zodiaku, pijąc odpowiednie drinki w zależności od tego, czy będzie chodzić o znak, który uwielbiasz, nienawidzisz lub spod którego jesteś.
Spróbuj na przykład:
tequili przyprawionej papryczką chili dla awanturniczego wodnika;
koktajlu na bazie espresso dla niepowstrzymanej panny;
mikstury z ogórka i arbuza dla wrażliwego raka;
pienistego koktajlu w odcieniu lawendy dla seksownego lwa.
Przepisy na wyjątkowe i smakowite koktajle zawarte w tej książce zostały umiejętnie dobrane dla każdego znaku zodiaku. Znajdziesz tu także parę dodatkowych przepisów poświęconych zmieniającym życie kosmicznym wydarzeniom. Wraz z przezabawnymi anegdotami i profesjonalnymi radami (w tym miłosne historie z kolejki do łazienki i najlepsze sposoby na przyciągnięcie uwagi barmana) książka Vanessy i Bowena stanie się niezbędnym źródłem wiedzy dla każdego oświeconego miksologa.
Dane techniczne
Autor | Vanessa Li, Bowen Goh |
Tłumacz | Małgorzata Bortnowska |
Data wydania | 2023, Styczeń |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788383210384 |
Liczba stron | 192 |
Wymiary | 150 x 210 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.