Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- ADR Sol Powder (60g)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Sirius-D Classic (100g)
- Terapia inhalacyjna wodorem
- Kanon Medycyny Chińskiej Żółtego Cesarza
- Księga Mirdada. Dziwna opowieść o klasztorze, zwanym niegdyś Arką
- BETAVEN koncentrat z błonnika owsa - proszek (180g)
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
Medytacje na każdy dzień ścieżka do spokoju
Cena regularna:
59,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Książka ta zawiera przemyślenia, powiedzenia i przypowieści zaczerpnięte z nauk jednego z największych nauczycieli duchowych świata.
Cytaty, przedstawione w formie codziennych refleksji, po jednej na każdy dzień roku, odzwierciedlają całościową wizję świata Dalajlamy. W każdym z nich w ujmująco bezpośredni sposób omawia on niemal wszystkie aspekty ludzkiego życia, rozważając różnorodne zagadnienia: od różnic religijnych do etyki reklamy. Pomimo szczerej akceptacji współczesnego świata Jego Świątobliwość ani na chwilę nie pozwala nam zapomnieć, jak ważna jest zwyczajna dobroć i współczujące serce.
Słowa Dalajlamy – mądre, inspirujące i przesycone duchem humanizmu – przynoszą wszystkim ludziom pełne nadziei przesłanie oraz głęboką, a zarazem łatwą do zrozumienia filozofię współczucia i niestosowania przemocy.
XIV Dalajlama, Tenzin Gyatso, duchowy przywódca Tybetańczyków, otrzymał Pokojową Nagrodę Nobla. Jest autorem i współautorem cenionych książek, spośród których REBIS wydał m.in. bestsellerową "Sztukę szczęścia", 'Sztukę szczęścia w trudnych czasach" i "Buddyzm".
Dane techniczne
Autor | Wybór i opracowanie Renuka Singh |
Tłumacz | Joanna Grabiak |
Data wydania | 2022, Wrzesień |
Numer wydania | 2 |
ISBN | 9788381886246 |
Liczba stron | 440 |
Wymiary | 135 x 210 mm |
Okładka | twarda |
tagi | Dalajlama |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.