Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Węgielki do spalania żywicy
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- Samoleczenie metodą BSM + VCD gratis. Będziesz żyć długo i zdrowo
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
Melatonina Control - Suplement diety w aerozolu (20ml)
Opis
Melatonina Control - Suplement diety w aerozolu (20ml) + Ekstrakt z Melisy
Melatonina to naturalna substancja regulująca rytm snu i czuwania. Melatonina Control to suplement diety w postaci sprayu, który dzięki zawartości melatoniny pomaga w skróceniu czasu potrzebnego na zaśnięcie* oraz wspomaga łagodzenia subiektywnego odczucia nagłej zmiany strefy czasowej**.
* Korzystne działanie występuje w przypadku spożywania 1mg krótko przed pójściem spać.
** Korzystne działanie występuje w przypadku spożywania 0,5mg krótko przed pójściem spać pierwszego dnia podróży i przez kolejne dni po przybyciu do celu.
ZALECANA PORCJA: Zalecana porcja do spożycia w ciągu dnia, to 1-2 aplikacji na krótko przed snem.
SPOSÓB UŻYCIA: Rozpylacz skierować w kierunku otwartych ust, nacisnąć pompkę i rozpylić preparat wewnątrz jamy ustnej lub pod język. Kobiety w ciąży oraz karmiące piersią powinny wcześniej skonsultować się z lekarzem. Preparat może osłabiać koncentrację i szybkość reakcji oraz wpływać na zdolność prowadzenia pojazdów i obsługi urządzeń mechanicznych.
SKŁADNIKI: woda, substancja wiążąca - glicerol, substancja słodząca - ksylitol, regulator kwasowości - kwas cytrynowy, ekstrakt z melisy (Melissa officinalis), aromat miętowy, substancja konserwująca - sorbinian potasu, melatonina.
ZAWARTOŚĆ NETTO: 20ml - 160 aplikacji po 0,5mg melatoniny (80mg melatoniny).
Dane techniczne
Model | opakowanie 20ml |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.