
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Prenumerata NŚ 2023 (roczna - Polska)
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
- Anna Księżniczka Millardii
- Siedemdziesiąt Dwa Żywe Boskie Imiona Najwyższego
- Człowiek Uniwersalny
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Szamańska podróż (CD) - Przebudzenie świadomości
- Pasta do zębów Dabur Red 100g
- Słowiańskie baśnie i bajki
Męskość. Nowe spojrzenie
towar niedostępny






Opis
Nowe, uaktualnione wydanie na zmieniające się czasy!
Po latach od pierwszego wydania bestsellerowej Męskości autor przedstawia nowe spojrzenie na kwestie interesujące współczesnych mężczyzn i pomaga im odnaleźć się w czasach wymagających od nich z pozoru sprzecznych cech i ról. Pisze m.in. o tworzeniu satysfakcjonujących związków miłosnych i prowadzeniu udanego życia erotycznego, o wychowywaniu dzieci, męskich przyjaźniach, rozwijaniu duchowości i wartościowej, sensownej pracy. Nie unika też tematów trudnych i radzi, jak uporać się z poczuciem niespełnienia i frustracją, a także mroczną stroną męskości – gwałtownością, skłonnością do agresji i autodestrukcji.
Męskość. Nowe spojrzenie wychodzi naprzeciw potrzebom mężczyzn, a kobietom pomaga zrozumieć swych partnerów, synów i ojców.
Steve Biddulph to światowej sławy psycholog, terapeuta rodzinny i autor bestsellerowych książek na temat rodzicielstwa. REBIS wydał jego Wychowywanie chłopców, Sekrety szczęśliwego dzieciństwa, Jeszcze więcej sekretów szczęśliwego dzieciństwa, Wszystkie sekrety szczęśliwego dzieciństwa, Męskość. Nowe spojrzenie i Sekrety wychowywania dziewcząt. Razem z żoną (i współautorką) Shaaron mieszka na Tasmanii.
Tłumacz: Agnieszka Jacewicz
Dane techniczne
Autor | Steve Biddulph |
Tłumacz | Agnieszka Jacewicz |
Data wydania | 2017 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788375108521 |
Liczba stron | 280 |
Wymiary | 150 x 225 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.