
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Historia ewolucji świadomości
- Prawa ewolucji świadomości
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Podróż na Jowisza
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Człowieku sam poznaj siebie
- Samodiagnozowanie w medycynie chińskiej na podstawie emocji
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
Metoda Montignac dla dzieci
Cena regularna:
33,00 zł
towar niedostępny






Opis
W ciągu ostatnich czterdziestu lat liczba dzieci otyłych w krajach zachodnich wzrosła pięciokrotnie. W Stanach Zjednoczonych liczba ta podwaja się co pięć lat. Dzieje się tak na skutek błędnych zaleceń żywieniowych. W pewnym okresie za główną przyczynę otyłości uznawano dziedziczność. Następnie dietę wysokokaloryczną. Okazało się jednak, że mimo obniżenia wartości energetycznej spożywanych racji pokarmowych nie osiąga się oczekiwanego efektu. W tej sytuacji specjaliści od spraw żywieniowych twierdzą, że to przede wszystkim siedzący tryb życia i czas spędzany przed telewizorem i komputerem są przyczyną otyłości.
Michel Montignac w tej książce wyjaśnia w jaki sposób kształtują się predyspozycje do tycia jeszcze w życiu płodowym. Według naukowo udowodnionej koncepcji Michela Montignaca przyczyną otyłości jest nieodpowiedni dobór produktów spożywczych oraz zła jakość żywności przetworzonej przemysłowo.nadmierne spożycie białek zawartych w mleku krowim i produktów o wysokim INDEKSIE GLIKEMICZNYM nie sprzyja chudnięciu. Powoduje natomiast hiprinsulinizm i zaburzenia procesu przemiany materii, co w efekcie prowadzi do otyłości. Lektura tej książki pozwoli rodzicom zrozumieć, jak ważny jest dobór produktów w diecie ich dzieci i uwierzyć, że otyłość jest procesem odwracalnym, niezależnie od płci i wieku.
Dane techniczne
Autor | Michel Montignac |
Tłumacz | Anna Supronowicz |
Data wydania | 2004 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978838108297 |
Liczba stron | 252 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.