Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Otwarcie trzeciego oka
- Uśmiech nieśmiertelności
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Mapa poziomów świadomości. Przewodnik dla początkujących
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Historie duchowe po ciężkich wypadkach
- Narum Plus 150 mg (30 kapsułek)
- Pasta do zębów Himalaya Herbals Active Fresh Gel (80g)
- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- Uzdrawianie za pomocą światła o odpowiedniej częstotliwości
Mój Jung
Opis
Jerzy Prokopiuk urodził się w 1931 roku. Gnostyk, antropozof, badacz myśli ezoterycznej, religijnej, filozoficznej, psychologicznej, tłumacz literatury humanistycznej z niemieckiego, angielskiego i francuskiego obszaru językowego, eseista (niemal 400 esejów, rozpraw i artykułów), największy tłumacz i popularyzator psychologii Carla Gustava Junga w Polsce (prezes Klubu im. C. G. Junga w latach 1991-1992 i 1998-1999).
Wydano niemal 120 jego przekładów książek, między innymi takich autorów jak Mistrz Eckhart, Goethe, Schiller, Novalis, Hegel, Schleiermacher, Rudolf Steiner, Bock, Freud, Carl Gustav Jung, Max Weber, C.F von Weizsacker, Erich Fromm, Galbraigth, A. Huxley, Leak, Mayendorff, Eliade. Zasługi Jerzego Prokopiuka na polu translatorskim zostały uwieńczone nagrodą Instytutu Polsko-Niemieckiego w Darmsztadt w roku 1987, zaś w dwa lata później został laureatem nagrody Stowarzyszenia Tłumaczy Polskich.
Jerzy Prokopiuk jest twórcą i redaktorem naczelnym pisma Gnosis, a także prezesem honorowym Klubu Gnosis.
Wśród książek jego autorstwa są między innymi: Gnoza i gnostycyzm (1998), Labirynty herezji (1999), Ścieżki wtajemniczenia (2000), Nieba i piekła (2001), Światłość i radość (2003), Szkice antropozoficzne (2003), Jestem heretykiem (2004).
Autor: Jerzy Prokopiuk
Dane techniczne
Autor | Jerzy Prokopiuk |
Data wydania | 2008, Maj |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-60528-62-4 |
Liczba stron | 388 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.