
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
- Człowiek Uniwersalny
- Anna Księżniczka Millardii
- Pasta do zębów Dabur Red 100g
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Olej lniany
- Zimowe opowieści
Narum Gorgo (50 ml) - spray do gardła i jamy ustnej





Opis
Gorgo - wyrób medyczny w postaci sprayu do gardła i jamy ustnej (Zawartość opakowania 50 ml)
Gorgo to wyrób medyczny do stosowania na błonę śluzową jamy ustnej i gardła o wyjątkowym składzie: metabiotyki Lactobacillus acidophilus (Narine-F) oraz olejek miętowy. Metabiotyk jest wytwarzany na bazie bakterii Lactobacillus acidophilus Er-2 317/402 Narine. Reguluje on homeostazę, przywraca rodzimą mikroflorę, wykazuje działanie przeciwwirusowe, przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze. Olejek miętowy charakteryzuje się właściwościami chłodzącymi, odświeżającymi oraz antyseptycznymi.
Składniki:
metabiotyki Lactobacillus acidophilus (Narine-F),
olejek miętowy.
Zastosowanie:
Wyrób medyczny do stosowania na błonę śluzową jamy ustnej i gardła np po antybiotykoterapii, po przebytych nieżytach, zabiegach dentystycznych, urazach w celu ułatwienia stworzenia korzystnych warunków dla odbudowy mikroflory jamy ustnej.
Sposób użycia: 1-2 aplikacje do jamy ustnej - 3-5 razy dziennie. Opakowanie zawiera ok 280 pojedynczych rozpyleń.
Przeciwwskazania: Produkt przeznaczony dla osób dorosłych. Stosowanie u kobiet w ciąży wyłącznie po konsultacji z lekarzem.
Działania niepożądane: nie występują w przypadku postępowania zgodnie ze wskazaniami.
Najlepiej zużyć przed końcem: data ważności i numer serii na opakowaniu Data ważności upływa 1 rok po dacie produkcji.
Nie należy stosować po upływie daty ważności.
Dane techniczne
Model | spray 50 ml |
Tagi | metabiotyk narine narum |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.